Neden Bizi Seçmelisiniz?
iPOS Sadakat Sistemi hemen her sektörde kullanımını sağlayan esnek yapısı sayesinde, firmalar kendi müşterilerinin satın alma davranışlarına göre onlara özel kampanya oluşturma imkanına sahiptirler. Müşterilere özel oluşturulan kampanyalar onlara kendilerini özel hissettirmenin yanında firmanıza olan sadakatlerini de güçlendirecektir.
İPOS, kullanıcı dostu arayüzü ile firmalar, profil bilgilerini güncelleyebilir, sistemi ihtiyaçları doğrultusunda düzenleyebilirler. Firmaların iPOS sadakat karta sahip müşterileri de mobil uygulama ya da web arayüzü üzerinden profil bilgilerini güncelleyebilir, yapmış oldukları satın almalar sonrasında kazanmış oldukları puanları, aldıkları indirim oranlarını görebilirler.
iPOS Sadakat Sistemi firmanızın müşteri verilerini doğru analiz ederek, detayları zenginleştirerek gerçekleştirdiği segmentasyon yönetimi ile işletmenizin doğru müşteri gurubuna doğru kampanya seçenekleri sunmasına olanak sağlar. iPOS ile müşterilerinize özel gerçekleştireceğiniz kampanyalar yanı sıra tüm müşterileri profilinizi kapsayacak genel kampanyalar da yapabilirsiniz.
iPOS sadakat kart sisteminin sağladığı diğer bir ayrıcalık da, firmaların mağazalarından alışveriş yapan müşterilerinin satın alma miktarı, satın alma sıklığı ve satın aldığı ürünleri görebilmelerine olanak sağlamasıdır. iPOS’un sunmuş olduğu bu özellik ile firmalar müşterilerinin satın alma alışkanlıkları doğrultusunda en iyi müşteri listelerini en doğru şekilde oluştururlar.
iPOS sadakat kart sistemi firmalara müşterilerinin satın alma alışkanlıklarını belirten raporların yanında, müşterilerinin satın aldıkları ürünler ile ilgili raporlar da sunar. Bu şekilde firmalar mağazalarından en çok satılan ürünleri ya da satış hacmi düşük olan ürünleri tespit edebilirler. Firmalar satış raporları sonrasında satış hacmi düşük olan ürünler için oluşturacakları kampanyalarla bu ürünlerin satışlarında artış sağlayabilirler.
iPOS Sadakat Sistemi, sunmuş olduğu raporlarla firmalara müşterilerinin satın alma davranışlarını anlamalarını sağlamanın yanında müşteri verilerini zenginleştirerek, verileri doğru analiz ederek, doğru müşteri grubuna doğru kampanyalar oluşturmalarına olanak sağlayarak, oluşturacakları pazarlama stratejilerinde büyük yararlar sağlar.