Teknoloji Mağazalarına Özel
Teknoloji mağazaları ürün çeşitliliği oldukça fazla olan sektörlerden bir tanesidir. Bu nedenle müşteri profili de bir o kadar çeşitli ve yoğunluktadır. Şube sayısı birden çok olan teknoloji marketlerinin bir merkezden ürünler ve müşteriler ile ilgili verileri toplamaları ve analiz etmeleri bir o kadar zordur.

Teknoloji mağazaları müşterilerinin ziyaret sıklığını, mağazalarından almış oldukları ürünleri, hangi sıklıkta ne miktarda alışveriş yaptıklarını ölçümlemek, mevcut müşterilerini elde tutmak, eski müşterilerini geri kazanmak, müşteri portföylerine yeni müşteriler katmak için özel yazılmış alt yapı programlarına ihtiyaç duyarlar.

iPOS Sadakat Sistemi teknoloji marketlerinin ihtiyaçlarını karşılayacak geliştirilebilir alt yapıya sahip müşteri sadakat sistemidir.

Teknoloji mağazaları iPOS sadakat kart ile
  • Teknoloji mağazaları birden fazla olan şubelerinin ürün ve müşteri verilerini tek bir merkezden yönetebilirler.
  • Müşterilerine kampanyalarla ilgili kısa mesaj ya da e-posta ile davet mesajı gönderebilirler.
  • Müşterilerinin özel günlerinde onlara özel kampanyalar düzenleyebilirler. İndirim ve puan oranı sunabilirler.
  • Teknoloji mağazaları iPOS’un sunmuş olduğu raporlar ile doğru müşteri kitlelerine doğru zamanda, doğru fiyatla kampanyalar düzenleme imkanına sahip olurlar.
  • Müşterilerini meslek gruplarına ya da alışveriş profillerine göre kategori gruplarına ayırarak özel kampanyalar düzenleyebilirler. (sondaki gruplara çıkacak)
  • İşlemleri POS cihazı veya internet’e bağlı bir bilgisayar üzerinden sanal POS ile güvenli bir biçimde gerçekleştirebilirler.
  • iPOS Sadakat Sisteminin bağlantısını ister mevcut GPRS ağı üzerinden isterse ADSL bağlantısı üzerinden sağlayabilirler.
  • Müşterilerin satın alma davranışlarını analiz ederek sıklıkla aldıkları ürünler ile ilişkilendirilecek ürünlere özel kampanyalar düzenleyebilirler.
  • Müşteri genelinde düzenleyecekleri kampanyalar ile stok miktarlarını eritebilirler.
  • Mağazalarından sürekli alışveriş yapan sadık müşterilerine özel kampanyalar düzenleyebilir, onlara özel indirim ve puan oranı verebilirler.
  • Müşteriler mobil uygulama ve web arayüzü üzerinden profillerini güncelleyebilir, yaptıkları alışverişler sonrasında ürünlerden kazandıkları indirim ve puanları görebilirler.
  • Müşteriler yanlarında sadakat kartları olmadan da indirimden yararlanabilir, birikmiş puanlarını kullanabilirler, yaptıkları alışverişler üzerinden puan ve indirim kazanabilirler.

iPOS Dünyasına Katılın

Şimdi iPOS dünyasına katılmanız çok kolay! Sadece 3 adımda gerçekleştireceğiniz işlemle siz de iPOS’ a kolayca sahip olabilirsiniz.